PUKKELPOP-medewerkers 2022 - Inschrijven kan nog tot 25 mei

BESTE HADES-LEDEN & SYMPATHISANTEN

Voor diegene die zich nog niet ingeschreven hebben, de inschrijvingsdatum is verlengd tot 25 mei !!! Men zegge het voort !!!

De line-up van pukkelpop 2022 is voor een groot deel bekend, dus het is hoog tijd dat wij onze inschrijvingsperiode voor onze medewerkers openen.
Net als voorgaande jaren neemt Hades BBC vzw deel aan Pukkelpop (18,19,20, en 21 augustus).
Zoals gewoonlijk zijn we verantwoordelijk voor een aantal posten en baten wij enkele parkings uit.
Iedereen kan zich hiervoor inschrijven, maar hou wel rekening met onderstaande punten:

  • De minimum leeftijd van medewerkers moet 18 jaar (parkings) en 21jaar (straatposten) zijn, vereist op de dag van tewerkstelling.
  • We werken doorlopend van donderdag 18/08-08u00  tot en met maandag 22/08-15u00 in wisselende shiften.
  • Iedere post duurt ongeveer 11u
  • Iedere medewerker krijgt een PkP T -shirt en een combiticket voor drie dagen (die kunnen ze eventueel doorgeven aan een familielid)

Wij doen een speciale oproep naar de eigen leden, ouders en familieleden. Door mee te werken aan Pukkelpop steun je onze club financieel, op deze manier kunnen we onze werking betaalbaar houden.  Je kan dus meewerken met ons, ook al ga je niet naar Pukkelpop. Zoals hoger vermeld kan een medewerker zijn ticket steeds wegschenken aan een familielid.

We werken reeds vele jaren met een systeem van voorinschrijvingen.

Gebruik daarvoor dit inschrijvingsformulier.

Let op, alle velden moet je verplicht invullen, anders kunnen we je inschrijving niet verwerken. 
Na de verwerking van je inschrijving ontvangen jullie automatisch een bevestigingsmail van pukkelpop@hadesbbc.be
Indien jullie die niet ontvangen hebben, kijk dan eerst eens tussen je spam-mails. Vind je hem daar niet, aarzel dan niet ons te contacteren. 
TELEFONISCHE EN E –MAIL INSCHRIJVINGEN WORDEN NIET AANVAARD !

Ook dit jaar zijn er wijzigingen in de 'spelregels'…

  • Onze inschrijvingsperiode loopt tot ten laatste 25 mei 2022 . Tegen deze datum moet je ingeschreven zijn.
  • Enkele weken later krijgen jullie bericht of jullie een plaats hebben. 
  • Na de bevestiging van jullie post, kan je dan inloggen in het inschrijvingssysteem van Pukkelpop.  
  • Pas in dit inschrijvingssysteem moet je je eindgebruiker van het combiticket ingeven. Na deze registratie kan je de eindgebruiker niet meer wijzigen.
  • Ondanks het feit dat wij een groot aantal plaatsen ter beschikking hebben, kunnen wij niet garanderen dat iedereen die geregistreerd is in de voorinschrijving, een plaats heeft. Mensen van binnen de club en zij die in het verleden al meegewerkt hebben krijgen voorrang.
  • Ook wat het toewijzen van de plaatsen betreft doen we geen voorafgaande beloftes, deze zullen ingevuld worden rekening houdend met onze behoeften en jullie wensen.
  • De club zal voor iedere medewerker een waarborg vragen (10% boven op de prijs van een ticket). Deze regel is er helaas gekomen door moeilijkheden in het verleden. De juiste bepalingen hierover zullen bij de definitieve toewijzing meegedeeld worden aan de medewerkers. De betaling dient uitgevoerd te worden binnen de 10 dagen vanaf de toewijzing van de post. Bij aanwezigheid en perfect uitvoeren van de post krijg je deze waarborg volledig teruggestort.

Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur gerust een e –mail naar pukkelpop@hadesbbc.be
We zullen deze zo spoedig mogelijk behandelen.

PS. Onze inschrijvingsprocedure is onder voorbehoud en afhankelijk van het al dan niet doorgaan van het festival.
       Ook verwachten we dat de medewerkers zullen moeten voldoen aan eventuele vooropgelegde Covid maatregelen.

Voor het nieuwe festival “Hear Hear” dat op zondag 14 augustus door gaat zullen we, van zodra de shiften gekend zijn, een extra inschrijvingsformulier openen op de site van BBC Hades

Veel succes!
Met vriendelijke groeten,
Het Pukkelpopteam