Skip to Content

Medewerkers Pukkelpop 2017

Beste Hades-leden & sympathisanten,

De affiche van Pukkelpop begint stilaan vorm te krijgen, dus het is hoog tijd dat wij onze inschrijvingsperiode voor onze medewerkers openen.
Net als voorgaande jaren neemt Hades BBC vzw deel aan Pukkelpop (16, 17, 18 en 19 augustus).
Zoals gewoonlijk zijn we verantwoordelijk voor de Berkenlaan, de Kempische Steenweg en baten wij enkele parkings uit.
Iedereen kan zich hiervoor inschrijven, maar hou wel rekening met onderstaande punten:

  • Leeftijd van de medewerkers moet minimum 18 jaar zijn voor parkings, voor straatposten is zelfs 21 jaar vereist op de dag van tewerkstelling
  • We werken doorlopend van woensdag 16/08 08u00 tot zondag 20/08 15u00.
  • Iedere post duurt 11u.
  • Iedereen krijgt een T-shirt en een combiticket voor drie dagen, deze kaart kan eventueel doorgegeven worden aan een inwonend familielid..

We werken reeds vele jaren met een systeem van voorinschrijvingen, ook hebben we dat dit jaar geautomatiseerd.

http://www.hadesbbc.be/form/pukkelpop-medewerkers-2017

Let er wel op, een aantal velden moet je verplicht invullen (aangeduid met rood sterretje), anders kunnen we je inschrijving niet verwerken.
Na de verwerking van je inschrijving ontvangen jullie automatisch een bevestigingsmail.
Indien jullie die niet ontvangen hebben, aarzel dan niet ons te contacteren.
TELEFONISCHE EN E –MAIL INSCHRIJVINGEN WORDEN NIET AANVAARD!

Ook dit jaar zijn de 'spelregels' voor ons weeral aangescherpt. We gaan ook enkele plaatsen per post minder hebben dan de vorige jaren.

  • We moeten onze namenlijst eerder indienen, wat maakt dat onze inschrijvingsperiode ook ingekort moet worden. Mogen we jullie daarom vragen om ten laatste op 1 mei 2017 dit formulier in te vullen?
  • Ten laatste begin juni krijgen jullie bericht of jullie een plaats hebben. Sinds vorig jaar moeten jullie je dan inloggen in het inschrijvingssysteem van Pukkelpop Vanaf deze registratie moet je pas je gebruiker van de kaart ingeven. Na deze registratie kan je de gebruiker niet meer veranderen.
  • Ondanks het feit dat wij een groot aantal plaatsen ter beschikking hebben kunnen wij niet garanderen dat iedereen, die geregistreerd is in de voorinschrijving, een plaats heeft. Mensen van binnen de club en zij die in het verleden al meegewerkt hebben krijgen voorrang.
  • Ook wat het toewijzen van de plaatsen betreft doen we geen voorafgaande beloftes, deze zullen ingevuld worden rekening houdend met onze behoeften en jullie wensen.
  • De club zal voor iedere medewerker een waarborg vragen (10% boven op de prijs van een ticket). Deze regel is er helaas gekomen door moeilijkheden in het verleden. De juiste bepalingen hierover zullen bij de definitieve toewijzing meegedeeld worden aan de medewerkers. Betaling vanaf bekendmaking bij toewijzing van de posten.
    Bij aanwezigheid en perfect uitvoeren van de taak, krijg je deze waarborg volledig teruggestort.
     

Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur gerust een e-mail.
pukkelpop@hadesbbc.be

We zullen deze zo spoedig mogelijk behandelen.


Met vriendelijke groeten,
Het Pukkelpopteam

 



about seo | simplenews